شما می توانید مرحله بیماری کلیوی دیالیز 5 از شر بیمار
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما می توانید مرحله بیماری کلیوی دیالیز 5 از شر بیمار

می تواند مرحله 5 کلیه بیمار بیماری از بیمار DiálisisPuede با مرحله بیماری کلیوی 5 خلاص شدن از شر دیالیز خلاص شدن از شر؟ در واقع، هنوز هم وجود دارد برای بیماران در مرحله بیماری کلیوی 5 امیدواریم که به کاهش زمان دیالیز، حتی خلاص شدن از شر با بهبود عملکرد کلیه، تا زمانی که درمان های جایگزین مناسب گرفته شده است.

چرا چنین بیمار باید درمان های جایگزین به موقع را می کشد؟

1. برای بیمارانی که دیالیز مصرف بیش از حد طولانی نیست، که به معنی آن چه در دیالیز بستگی دارد نه بیش از حد، در شرایط نسبی، از آن آسان است برای او از شر دیالیز در مقایسه با افراد دیگر در دیالیز برای یک مدت طولانی، خلاص شوید.

2.Todavía خروجی ادرار و زرد که به معنی کلیه خود را هنوز هم تابع از بین بردن سم دارند، شما می دانید علت اصلی بیماری کلیوی عدم خون و اکسیژن است، مقدار ادرار به معنی کمی خون هنوز در داخل کلیه جریان و هنوز هم عملکرد کلیه باقی مانده و سلول های کلیه آسیب دیده پتانسیل را دارند که کار می کنند.

مراقبت 3.Bajo و حمایت های دیگر، هیچ عارضه جدی و سطح فشار خون و قند و شکر به خوبی کنترل می شود.

چه نوع درمان مفید می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر هستند؟

یک درمان مهم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، که متعلق به طب طبیعی، که هیچ mucho.También داشته باشند دیگر درمان های طبیعی، مانند حمام پا درمان، درمان حمام پزشکی، طب سوزنی درمان و دایره است درمان طب چینی توسط etc.Tratamiento دهان چینی متفاوت از درمان های غربی است، بعد از دیدن بیمار در فرد، معلمان ما می تواند تنها نسخه ای برای بیمار تنظیم و طرح درمان برای آنها، و سپس آنها می توانند تصمیم بگیرند چه درمان و سبزی می تواند کمک به بیماران دیالیز، خلاص شوید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید دکتر واتساپ ما مشورت: +86 18230015367، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: